ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Jelen dokumentum tartalmazza Farkas Erika egyéni vállalkozó, mint szolgáltató (a továbbiakban: “Szolgáltató”) által üzemeltetett www.hoppzone.hu internetes oldalon (a továbbiakban: Honlap) keresztül elérhető légvárkölcsönzés szolgáltatás vásárlóira (a továbbiakban: Vásárló) vonatkozó általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: „ÁSZF”).

Jelen ÁSZF a Szolgáltató valamennyi, a Honlapon keresztül a Vásárló által kölcsönözhető termék vásárlási feltételeit tartalmazza.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a

Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A szerződés nyelve magyar nyelv és a szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető, és nem megtekinthető, ide nem értve a megrendelések adatait.

Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.         A Szolgáltató adatai

Név: „Hoppzone” Farkas Erika egyéni vállalkozó

Székhely: 5000, Szolnok, Rita u. 1.

Cégjegyzékszám/Nyilvántartási szám: 56044618

Adószám: 57415826-1-36

Vállalkozást nyilvántartásba vevő szerv:

Belügyminisztérium, Nyilvántartások vezetéséért felelős helyettes államtitkár, Okmányfelügyeleti Főosztály 1094, Budapest,Balázs Béla u. 35.  E-mail: nyhat@bm.gov.hu  ;  www.nyilvantarto.hu

Számlavezető pénzintézet: UniCredit Bank

Számlaszám: 10918001-00000104-18870003

E‐mail: info@hoppzone.hu

Telefon: +36 70 619 6776

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: Maxer Hosting Kft.

Székhely: 9024,Győr, Répce utca 24.1/3.

E-mail: info@maxer.hu

2.         A Vásárlás feltételei és menete

A honlap tartalmának minden része elérhető bármely Vásárló számára, regisztráció nélkül is, a vásárlás nincs regisztrációhoz (majd belépéshez) kötve.

2.1          Regisztráció

Vásárló részére nincs regisztrációs folyamat, a megrendelés kizárólag a megrendelőlapon keresztül történik.

3.         Megrendelés

Vásárló az alábbi módon tud megrendelést leadni a Honlapon található kínálatban szereplő termékekre:

3.1          Termék kiválasztása

A légvárak részletes leírását a Honlap tetején elérhető „Légváraink” menüpontban talál, ahol az egyes légvárak nevei mellett találja az adott légvárról készült képet, a méretét, a súlyát és egyéb adatait.

A légvárak árai a Honlap tetején elérhető „Áraink” menüpontra kattintva jelennek meg. Az árak listája táblázatba szedve szerepel.

A Honlapon a „Megrendelés” menüpontot kiválasztva érhető el a „Légvár rendelés” lap, ahol a Vásárló megrendelheti a kiválasztott légvárat, légvárakat.

3.2          A rendelés menete

A Honlapon a „Megrendelés” menüpontot kiválasztva elérhető a „Légvár rendelés” lap, ahol a „Milyen légvárat szeretnél?” kérdést követően megtalálhatók a légvárak felsorolása. Itt a Vásárlónak a légvárak nevei előtt szereplő üres fehér négyzetbe kell kattintani a kiválasztáshoz.

A „Légvár rendelés” almenüpontban a Vásárlónak a következő adatokat kell megadnia:

  • név,
  • e-mail cím,
  • telefonszám,
  • bérlés helye
  • valamint a „Mikorra szeretnéd a légvárat megrendelni?” kérdésre kattintva meg kell adnia a Vásárlónak a légvár vagy légvárak igénybevételének idejét.

Az adatok megadását követően Vásárlónak a szöveg előtt található üres négyzetbe kattintással el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatkezelési szabályzatot is.

Vásárlónak a megrendelés elküldése előtt az „Elküldöm” gomb előtt található véletlenszerűen generált egyszerű matematikai feladat végeredményét kell beírnia a matematikai egyenlet mellett található üres négyzetbe.

Vásárló a megrendelését az „Elküldöm” gombra kattintva tudja véglegesíteni.

Az „Elküldöm” gombra kattintás nem minősül végleges megrendelésnek, Szolgáltató e-mailben küldi el a Vásárló részére, hogy az általa igényelt légvár elérhető-e a kért időpontban.

A visszajelző e-mailben a bérleti díj táblázata is feltüntetésre kerül.

Vásárlónak fizetési kötelezettsége a Szolgáltató e-mailjének megérkezésével keletkezik.

3.3          Házhozszállítás

Szolgáltató a megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítja a megrendelés során megadott címre.

A házhozszállítás díja bruttó 60 Ft/km, mely előzetes egyeztetés alapján hozzáadódik a rendelési összeghez.

3.4          Termékek árának megfizetése

A Honlapon feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a Honlap felső részén elhelyezett „Áraink” menüpontban talál a Vásárló. Az árak bruttó árak, a 27% ÁFA‐t tartalmazzák. Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül különösen:

  • 0 Ft‐os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft‐os termék esetén a 20 %‐os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft‐ért kínált termék, vagy szolgáltatás).

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja, a termék valós áron történő bérlésének lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

4.         Adatbeviteli hibák javítása

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése, rendelési adatok módosítása).

Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása stb.

Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését. A hibás rendelés törlését a megrendeléskor/regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

5.         Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A megrendelés távóllévők között kötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

A megrendelést (figyelembe véve a légvárak foglaltságát) egyedileg igazolja vissza a Szolgáltató elektronikus levélben. Amennyiben 48 órán belül a visszaigazolás nem érkezik meg a vásárló számára, a vásárló ajánlati kötöttsége megszűnik.

6.         Fizetés

A vásárlás ellenértékét a következőképpen egyenlítheti ki Vásárló:

  • Fizetés közvetlen banki átutalással:

Amennyiben a Vásárló a közvetlen banki átutalást választja, úgy a következő adatok megadásával tudja az utalást elvégezni:

Kedvezményezett neve: Farkas Erika

Kedvezményezett számlaszáma: 10918001-00000104-18870003

Megjegyzés rovatban fel kell tüntetni a bérbevett termék nevét és a bérlési idejét.

Átutalás esetén a megrendelt termék bérbeadását a teljes vételár Szolgáltató bankszámlaszámára történő beérkezést követően kezdi meg. Amennyiben a megrendelés ellenértékének átutalása 5 munkanapon belül nem történik meg, a megrendelést a Szolgáltató törli rendszerében, melyről a Vásárlónak e-mailt küld.

  • Készpénzes fizetés:

Fizetés készpénzben a helyszínen, a bérlés kezdetekor.

7.         Számla

Szolgáltató a Vásárló részére a helyszínen, a bérlés kezdetekor kiállított papíralapú számlát ad át.

8.         Értékesítés külföldre

A Szolgáltató nem különbözteti meg az értékesítés során a Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli Vásárlókat.

A külföldi értékesítés során a kommunikáció és a vásárlás nyelve a magyar nyelv, Szolgáltató nem köteles a Vásárló tagállama szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.

A Szolgáltató nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Szolgáltatással kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, vagy hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.

A Szolgáltató a magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden szolgáltatás esetében.

Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.

A fizetés a Szolgáltató által meghatározott pénznemben valósul meg.

9.          A Vásárlót megillető elállási és szavatossági jogok

A Honlapon értékesített termékek esetén a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés l) pontja értelmében nem élhet a fogyasztó a 14 napos felmondási jogával, tekintve, hogy az a jog kizárt az olyan szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetében, ahol a felek a teljesítésre határnapot kötöttek ki. Mivel a szolgáltatást a Vásárló meghatározott napra kéri, ezért a 14 napon belüli, indoklás nélküli felmondásra nincs lehetősége a szerződés létrejöttét követően.

10.  Szavatossági jogok

10.1  Kellékszavatosság

Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén (hibás a teljesítés különösen, ha a Termék valamilyen minőségi, vagy mennyiségi hibában szenved) a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termék és szolgáltatás hibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

A Honlapon forgalmazott termékek esetében, azok jellegénél fogva elsődlegesen a kicserélés intézményt tudja Szolgáltató alkalmazni.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

A Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

11.    Jogérvényesítési lehetőségek

11.1      Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Vásárló a Szolgáltatás igénybevétele során esetlegesen felmerülő panasz, reklamáció, adatbeviteli hiba esetén a Szolgáltatóval a megjelölt elérhetőségek valamelyikén veheti fel a kapcsolatot. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

A minőségi panaszok minden esetben kivizsgálásra kerülnek. Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz. Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

11.2      Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a Vásárló jogosult:

  • Panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezésére,

A Békéltető testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602

Pécs, Pf. 109. Telefonszáma: (72) 507‐154

Fax száma: (72) 507‐152 Elnök: Dr. Bodnár József E‐mail cím: bekelteto@pbkik.hu

Bács‐Kiskun Megyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501‐

525, (76) 501‐500 Fax száma: (76) 501‐538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna E‐mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324‐976,

446‐354, 451‐775 Fax száma: (66) 324‐976 Elnök: Dr. Bagdi László E‐mail cím:

bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

Borsod‐Abaúj‐Zemplén Megyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma:

(46) 501‐091, 501‐870 Fax száma: (46) 501‐099

Elnök: Dr. Tulipán Péter E‐mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488‐

2131 Fax száma: (1) 488‐2186 Elnök: Dr. Baranovszky György E‐mail cím:

bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8‐12. Telefonszáma: (62) 554‐

250/118 mellék Fax száma: (62) 426‐149

Elnök: Dr. Horváth Károly E‐mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4‐6. Telefonszáma: (22)

510‐310

Fax száma: (22) 510‐312 Elnök: Dr. Vári Kovács József E‐mail cím: fmkik@fmkik.hu;

bekeltetes@fmkik.hu

Győr‐Moson‐Sopron Megyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma:

(96) 520‐202; 520‐217 Fax száma: (96) 520‐218

Elnök: Horváth László E‐mail cím: bekelteto@gymskik.hu

Hajdú‐Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petıfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500‐

735 Fax száma: (52) 500‐720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt E‐mail cím: hbkik@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf.

  1. Telefonszáma: (36) 416‐660/105 mellék Fax száma: (36) 323‐615

Elnök: Dr. Gordos Csaba E‐mail cím: hkik@hkik.hu

Jász‐Nagykun‐Szolnok Megyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510‐610 Fax száma: (56) 370‐005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit E‐mail cím: kamara@jnszmkik.hu

Komárom‐Esztergom Megyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fı tér 36. Telefonszáma: (34)

513‐010 Fax száma: (34) 316‐259

Elnök: Dr. Rozsnyói György E‐mail cím: kemkik@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520‐

860 Fax száma: (32) 520‐862 Elnök: Dr. Pongó Erik E‐mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6‐8. Telefonszáma: (1)‐474‐7921

Fax száma: (1)‐474‐7921 Elnök: dr. Csanádi Károly E‐mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501‐

000 Fax száma: (82) 501‐046

Elnök: Dr. Novák Ferenc E‐mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs‐Szatmár‐Bereg Megyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311‐544, (42) 420‐180 Fax száma: (42) 420‐180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin E‐mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23‐25. Telefonszáma: (74) 411‐

661 Fax száma: (74) 411‐456 Elnök: Dr. Gáll Ferenc E‐mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312‐

356 Fax száma: (94) 316‐936 Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán E‐mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 429‐

008 Fax száma: (88) 412‐150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba E‐mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petıfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550‐

514 Fax száma: (92) 550‐525 Elnök: Dr. Molnár Sándor E‐mail cím: zmkik@zmkik.hu;

zmbekelteto@zmkik.hu

 

-Online vitarendezési fórum igénybevétele

Szolgáltató tájékoztatja a Vásárló az online vitarendezés igénybevételéről.

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és a lehető leggyorsabban.

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.

Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr

– Bírósági eljárás kezdeményezésére.

12.    Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően indított ügyekre kell alkalmazni.

Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Honlapot más domainnév alá helyezze át.

13.    Szerzői jogok

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog védelme alatt állnak.

Szolgáltató a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak, bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, megvalósítást).

A Honlap tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett csak. A Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.01.15.